Problemen cloud opslag bestanden en afbeeldingen
Incident Report for Zilver
Resolved
De storing is opgelost, sinds begin van deze week werken de bestandsuploads stabiel.
Posted Dec 14, 2023 - 15:17 CET
Monitoring
Sinds gisteren zijn er geen foutmeldingen meer gezien met betrekking tot deze storing. Ook is in de dagen daarvoor het aantal meldingen sterk afgenomen. De cloud provider geeft aan meer verbeteringen door te voeren om herhaling van de storing te voorkomen, we houden de status en eventuele fouten nog wat langer in de gaten.
Posted Dec 11, 2023 - 07:19 CET
Update
De cloud provider werkt actief verder aan de oplossing en er is al verbetering merkbaar, waardoor meer uploads succesvol afgerond kunnen worden. Wanneer de storing definitief verholpen is, wordt dat gemeld.
Posted Dec 07, 2023 - 16:35 CET
Identified
Sinds eind vorige week is er een storing gaande bij de cloud dienst waarvan Zilver gebruik maakt voor het opslaan van bestanden. Hierdoor werkt het toevoegen of bijwerken van bestanden niet altijd, maar soms wel. Voorbeelden hiervan zijn het toevoegen van afbeeldingen of het bijwerken van de XML feeds.

De cloud provider is op de hoogte en werkt aan een oplossing, helaas is het nog niet verholpen. Wanneer hierover meer bekend word, zal dat vermeld worden.

Deze storing heeft enkel invloed op nieuwe en bijgewerkte bestanden, bestaande bestanden kunnen zonder problemen gebruikt worden.
Posted Dec 06, 2023 - 11:39 CET
This incident affected: Zilver.